Sześć słuchowisk radiowych, targi żywności ekologicznej, wystawa plenerowa, dwadzieścia pokazów filmowych, 11 spektakli teatralnych, 21 dni warsztatów malowania ikon, tanecznych, białego śpiewu, tkackich... to tylko część z 144 wydarzeń jakie odbyły się w ramach tegorocznego "Podlasie SlowFest".
Dziś, na konferencji prasowej pan Piotr Domagała z Krakowa, dyrektor artystyczny festiwalu "Podlasie SlowFest" podsumował tegoroczną edycję festiwalu.
W sumie wartość promocji Podlasia i Supraśla Piotr Domagała wycenia na 1 milion 135 tysięcy złotych.Wartość ta stanowią m in. 160 publikacji w prasie i w serwisach internetowych w Polsce i na świecie, 10 audycji telewizyjnych w niemal wszystkich telewizjach lekcyjnych i publicznych w Polsce. Wartość promocyjną stanowiło również dziesięć wizyt studyjnych m.in. The News York Times.