Mieszkańcy, którzy posiadali lub zutylizowali w 2024 roku azbest mają obowiązek złożyć do Urzędu Miejskiego w Supraślu „Informację o wyrobach zawierających azbest” w terminie do 31 stycznia b.r. Formularze - w załącznikach
Osoby fizyczne składają informacje do Burmistrza Supraśla natomiast osoby prawne do Marszałka Województwa Podlaskiego.
Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna zostać wypełniona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (w załączeniu).
Informacje można składać drogą elektroniczną poprzez stronę ePUAP, listownie lub osobiście w Urzędzie Miejskim w Supraślu.
Formularz - informacja o wyrobach zawierających azbest (kliknij)