W Gminie Supraśl powstaje Rada Seniorów.
Członkiem może być osoba zamieszkująca na terenie Gminy Supraśl i figurująca w rejestrze wyborców. Członkowie Rady wybierani będą przez Radę Miejską spośród zgłoszonych kandydatów, w odrębnych okręgach wyborczych obowiązujących w wyborach do Rady Miejskiej w Supraślu. Kandydatów należy zgłaszać w terminie od 5 lutego do 5 marca 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Supraślu lub w Filii w Zaściankach.
Formularz zgłoszeniowy powinien zawierać :
1) imię i nazwisko kandydata;
2) adres zamieszkania kandydata,
3) opis sylwetki kandydata z uwzględnieniem doświadczenia zawodowego, w szczególności działania na rzecz seniorów;
4) oświadczenie pisemne kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
5) listę z podpisami co najmniej 15 mieszkańców Gminy Supraśl zgłaszających daną kandydaturę do Rady;
6) oświadczenie pisemne kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie do Rady.
W przypadku zgłoszenia kandydata przez środowiska senioralne do formularza powinien zostać dołączony aktualny odpis z rejestru, ewidencji albo innego dokumentu potwierdzającego status prawny podmiotu zgłaszającego oraz umocowanie osób do reprezentacji podmiotu zgłaszającego.
Kandydatów należy zgłaszać w terminie od 5 lutego do 5 marca 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Supraślu ul.Piłsudskiego 58 (pok. Nr 21 A) lub w Filii w Zaściankach ul.Szosa Baranowicka 58/4 w godzinach pracy Urzędu.
Wszelkie informacje udzielane są w Urzędzie Miejskim w Supraślu (pok. Nr 21 A).
Formularz zgłoszeniowy z niezbędnymi załącznikami można pobrać w Urzędzie Miejskim w Supraślu , w Filii w Zaściankach lub w linku - kliknij
Radę Seniorów spośród zgłoszeń wybiorą Radni Rady Miejskiej w Supraślu.