w związku ze wzmożoną ochroną przed zachorowaniami na choroby zakaźne oraz decyzjami Ministra Zdrowia z 13.03.2020r., w spr. ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, niektóre placówki Naszego Banku mogą czasowo zostać zamknięte lub funkcjonować inaczej niż zwykle.

Działania te mają charakter prewencyjny, jak też wynikają ze zwiększonej absencji pracowników korzystających z uprawnieniado opieki nad dziećmi, które zgodnie z decyzja Prezesa Rady Ministrów, pozostały w domach pozamknięciu placówek oświatowych.

W zastępstwie osobistych wizyt w placówkach Banku, zachęcamy do korzystania z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami – telefonicznego, mailowego oraz za pośrednictwem kanału komunikacyjnego w serwisie bankowości elektronicznej. Przed wizytą sprawdź, czy placówka Banku do której chcesz się udać jest dostępna dla Klienta – szczegółowa informacja w tym zakresie dostępna jest na stronie internetowej Banku. Jeśli wizyta w placówce Banku jest konieczna, szczególnie w przypadku działalności kredytowej, prosimy najpierw zadzwonić i umówić się z pracownikiem Banku. Przypominamy, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w serwisiebankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej Nasz Bank.

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, przypominamy:

1. ogranicz do minimum wizyty w placówkach Banku,

2. jak najczęściej korzystaj z płatności bezgotówkowych przy wykorzystaniu serwisubankowości elektronicznej, płatności kartami, BLIK oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank,

3. ogranicz do minimum obrót gotówkowy, a jeśli potrzebujesz gotówki, w pierwszej kolejności skorzystaj z bankomatu,

4. uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe wiadomości SMS/MMS i/lub e-mail oblokowaniu środków na kontach bankowych oraz innych zdarzeniach powiązanych z zagrożeniem koronawirusem i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa płatności internetowych.

W przypadku jeśli zdecydujesz się na odwiedzenie placówki Banku pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:

1. w najbliższych dniach w Naszych placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie – szczegółowe wytyczne w tym zakresie zamieszczone są w poszczególnych placówkach Banku,

2. prosimy zachowaj podczas wizyty w placówce Banku bezpieczną odległość – zgodnie z zaleceniami to przynajmniej 1,5 metra od innych osób,

3. gotówkę wypłacaj w pierwszej kolejności z bankomatu, a do kasy zgłaszaj się wszczególności po odbiór wypłat awizowanych,

4. w trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników Banku codziennie czyścimy i dezynfekujemy powierzchnie Naszych placówek oraz zlokalizowane w nich urządzenia. Nasze bankomaty i kasy placówek Banku są zasilane na bieżąco, jednak w związku ze zwiększoną ilością wypłat klientów w ostatnich dniach, może dość do sytuacji, że czasowo nie będzie w nich wystarczającej ilości gotówki. Więcej na ten temat w komunikacie NBP.

Przelewy są realizowane tak jak zawsze. Sesje ELIXIR odbywają się w dni robocze, a cały czas działają także przelewy natychmiastowe EXPRESS ELIXIR oraz przelewy SORBNET.

Jednocześnie w związku z aktualną sytuacją mogą ulec wydłużeniu niektóre z czynności jak np.:

• rozpatrywanie wniosków i decyzje kredytowe, podpisywanie umów i uruchamianie kredytów,

• udostępnianie nowych produktów i usług bankowych.

 

Obecna sytuacja nie jest absolutnie związana z sytuacją finansową Banku. Bank Spółdzielczy w Białymstoku jest stabilnym i bezpiecznym bankiem, spełniającym wszystkie wymagane normy i kryteria w zakresie płynności i wypłacalności. Bank jest uczestnikiem Systemu Ochrony Instytucjonalnej SGB, a środki klientów objęte są systemem gwarantowania BFG. Z uwagi na dynamiczną, bieżącą sytuację prosimy przed udaniem się do placówek Banku o zapoznanie się z komunikatami dostępnymi na Naszej stronie internetowej.

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja była jak najmniej odczuwalna dla Klientów Banku. Za wszelkie niedogodności i utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Prosimy o wyrozumiałość.

 

Białystok, 18.03.2020 r.                                                                     Zarząd Banku Spółdzielczego w Białymstoku

hpr
 

Kalendarium

 Grudzień 2024 
PnWtŚrCzPtSoN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Transmisja Sesji Rady Miasta

Newsletter

Chcesz być dobrze poinformowany? Zapisz się.