Zgłaszanie awarii dot. bieżącego utrzymania infrastruktury gminnej dot.:

- konieczności bieżącej naprawy dróg, wyrównania, dożwirowania, odśnieżania zimowego, itp.;

- konieczność naprawy lamp ulicznych, wymiany żarówek, bieżącej konserwacji;

- konieczność naprawy tablic informacyjnych;

- zgłoszenie o dokonanym zniszczeniu elementór lub całych obiektów infrastruktury gminnej ipt.

 

przyjmowane są mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie:

85 7132 701, 85 7132 700 - Urząd Miejski w Supraślu

85 733 38 40 wew. 1 - Filia UM w Zaścianach

 

Kalendarium

 Październik 2018 
PnWtŚrCzPtSoN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Nadchodzące wydarzenia

Bezpłatna mammografia

maj
czwartek
9
Mieszkanki gminy Supraśl w wieku od 45 do 74 lat w najbliższy czwartek 09. maja będą mogły...

Transmisja Sesji Rady Miasta

Newsletter

Chcesz być dobrze poinformowany? Zapisz się.