Zgłaszanie awarii dot. bieżącego utrzymania infrastruktury gminnej dot.:

- konieczności bieżącej naprawy dróg, wyrównania, dożwirowania, odśnieżania zimowego, itp.;

- konieczność naprawy lamp ulicznych, wymiany żarówek, bieżącej konserwacji;

- konieczność naprawy tablic informacyjnych;

- zgłoszenie o dokonanym zniszczeniu elementór lub całych obiektów infrastruktury gminnej ipt.

 

przyjmowane są mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie:

85 7132 701, 85 7132 700 - Urząd Miejski w Supraślu

85 733 38 40 wew. 1 - Filia UM w Zaścianach

 

Kalendarium

 Wrzesień 2019 
PnWtŚrCzPtSoN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Transmisja Sesji Rady Miasta

Newsletter

Chcesz być dobrze poinformowany? Zapisz się.